Probleme de memorie

3x puncte

categorie: Medicina

nota: 9.86

nivel: Facultate

Luati notite. Jurnalele intime, calendarele si agendele sunt auxiliare ale memoriei de mare valoare. In afara faptului ca puteti nota diverse lucruri ca sa le gasiti mai tarziu, cand veti avea nevoie de ele, insusi actul scrierii le poate face mai usor de memorat.
Creati-va locuri tip "nu-ma-uita". Unele obiecte se pierd intotdeauna, de exemplu, cheile de la masina si ochelarii de citit. Un[...]
DOWNLOAD REFERAT

Preview referat: Probleme de memorie

Luati notite. Jurnalele intime, calendarele si agendele sunt auxiliare ale memoriei de mare valoare. In afara faptului ca puteti nota diverse lucruri ca sa le gasiti mai tarziu, cand veti avea nevoie de ele, insusi actul scrierii le poate face mai usor de memorat.
Creati-va locuri tip "nu-ma-uita". Unele obiecte se pierd intotdeauna, de exemplu, cheile de la masina si ochelarii de citit. Unul dintre auxiliarele cele mai bune ale memoriei este pur si simplu sa puneti mereu in acelasi loc aceste articole si altele pe care de obicei le rataciti.

De indata ce intrati pe usa, lasati cheile pe masuta din vestibul, sugereaAZza dr. Green. Tineti mereu ochelarii de citit langa pat sau canapea. Daca sunAZteti consecvent, niciodata nu va veti mai necaji ca iar ati ratacit un obiect sau altul. Acordati prioritate somnului. Creierul are nevoie de somn pentru a lucra in mod adecvat, spune psihiatrul si expertul in probleme de somn Allan Hobson. Cand dormiti, creierul lucreaza asupra informatiilor adunate in
cursul zilei, incercati sa dormiti cel putin 8 ore pe noapte.

Daca sunteti mai putin vioi decat v-ar placea, fiti atent de cat somn aveti parte si dormiti mai mult daca este necesar, sugereaza dr. Hobson.
O teorie despre pierderea memoriei sustine ca este produsa de moleculele de oxigen instabile din organism, numite radicali liberi, care deterioreaza ceAZlulele si vasele sangvine ale creierului. Nu puteti scapa de radicalii liberi, dar puteti contracara unele dintre efectele lor nocive mancand fructe si legume proaspete. Fructele si legumele sunt bogate in antioxidant! si se considera ca un conAZsum adecvat al lor ne protejeaza de diferite boli cerebrale legate de varsta.

Data viitoare cand impingeti caruciorul prin raionul cu produse proaspete, decideti-va pentru fructele si legumele cu culorile cele mai vii -- ardeii galAZbeni, rosiile, portocalele --, caci sunt cele cu concentratia cea mai mare de antioxidant!. Verificati-va B,r Vitaminele B, in special B12, joaca un rol-cheie in funcAZtionarea memoriei si a mintii. "Cand oamenii imbatranesc, devine mai difiAZcil sa asimileze vitaminele B din alimente, spune dr. Green. "O deficienta de vitamina B]2 poate duce la pierderi semnificative de memorie."
DOWNLOAD REFERAT
« mai multe referate din Medicina

CAUTA REFERAT


TRIMITE REFERAT CERE REFERAT
Referatele si lucrarile oferite de E-referate.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.