Menopauza

3x puncte

categorie: Medicina

nota: 9.89

nivel: Facultate

Faceti regulat exercitii fizice. "Ele reduc simptomele menopauzei, reglemenAZteaza somnul, sanatatea oaselor si a inimii", spune ginecologul Mary Jane Minkin. incercati sa gasiti o varietate de activitati zilnice care chiar sa va produAZca placere. A spune ca veti face gimnastica este doar o ocupatie printre alAZtele, dar, cum observa ginecologul Larrian Gillespie, majoritatea femeilor abandoneaza[...]
DOWNLOAD REFERAT

Preview referat: Menopauza

Faceti regulat exercitii fizice. "Ele reduc simptomele menopauzei, reglemenAZteaza somnul, sanatatea oaselor si a inimii", spune ginecologul Mary Jane Minkin. incercati sa gasiti o varietate de activitati zilnice care chiar sa va produAZca placere. A spune ca veti face gimnastica este doar o ocupatie printre alAZtele, dar, cum observa ginecologul Larrian Gillespie, majoritatea femeilor abandoneaza dupa numai cateva saptamani.

Pentru a contrabalansa pierderea elasticitatii corpului la senectute, dr. Gillespie recomanda un tip de exercitii concentrat pe flexibilitatea si forAZta intregului organism, fara sa formeze muschi. El are si avantajul de a nu produce transpiratie excesiva, ca inotul si yoga.Fortificati-va organismul mergand in ritm vioi 20-30 de minute cel putin de 3 ori pe saptamana, folosind un stepper sau facand un jogging usor. "Aveti nevoie de ceva timp ca sa se formeze o masa osoasa noua", spune medicul de familie Stephen Amiel. "Practica arata ca simplul mers pe jos aduce oaAZselor cel putin o treime din beneficiile oferite de THS."

Adevarul despre THS. Exista o prejudecata ca este periculos ba sa se faca, ba sa se intrerupa. "Nicidecum", opineaza dr. Minkin. De fapt, femeile ar trebui sa simta ca au libertatea sa experimenteze terapia pana ce descopera combinatia personalizata favorabila sau pana decid ca nu le este necesar.O femeie trebuie sa se gandeasca bine daca sa recurga la THS o perioaAZda mai lunga, pentru ca cercetarile recente arata ca riscurile si avantajele sunt in proportie egala mai mult decat se credea odinioara (v. Bufeuri).

Mancati mai putin si mai des. Femeile metabolizeaza mancarea altfel decat barbatii, spune ginecologul si dieteticianul Larrian Gillespie. BarbaAZtii folosesc carbohidratii pentru energie, iar femeile fac provizii de carbo-hidrati sub forma de grasimi pentru a le permite sa procreeze in caz de inAZfometare. Pe masura ce imbatranim, modificarile in nivelul estrogenului se accentueaza. Dr. Gillespie recomanda 5-6 mese mai reduse in cursul zilei decat 3 imbelsugate, incluzand multe fructe si legume proaspete, fasole si leguminoase.
DOWNLOAD REFERAT
« mai multe referate din Medicina

CAUTA REFERAT


TRIMITE REFERAT CERE REFERAT
Referatele si lucrarile oferite de E-referate.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.