Dureri musculare

3x puncte

categorie: Medicina

nota: 9.76

nivel: Facultate

Ridicati picioarele. Daca v-ati ranit laba piciorului sau partea de jos a piAZciorului, ridicati piciorul mai sus de inima, pentru a incetini fluxul sangvin si a impiedica umflarea zonei, spune fostul antrenor de fotbal Bob Reese.Frictionati cu arnica. Acest remediu este exceptional pentru muschii suAZprasolicitati sau contractati, spune fitoterapeutul Douglas Schar. "Daca ciAZneva se forteaza pre[...]
DOWNLOAD REFERAT

Preview referat: Dureri musculare

Ridicati picioarele. Daca v-ati ranit laba piciorului sau partea de jos a piAZciorului, ridicati piciorul mai sus de inima, pentru a incetini fluxul sangvin si a impiedica umflarea zonei, spune fostul antrenor de fotbal Bob Reese.Frictionati cu arnica. Acest remediu este exceptional pentru muschii suAZprasolicitati sau contractati, spune fitoterapeutul Douglas Schar. "Daca ciAZneva se forteaza prea mult la sala sau depune prea mult zel in a-si rearanja mobila, si a doua zi dimneata trebuie sa plateasca pentru efort, arnica este exact ceea ce ar recomanda medicul."

Unguentele sunt disponibile in magaAZzinele specializate si in farmacii. Testati pe o o mica portiune de piele inaAZinte de a o aplica, pentru ca unele persoane sunt alergice la arnica.
Luati calin pentru durerea datorata contracturi! musculare. Stresul afecteaza diferite persoane in mod diferit, si unele considera ca li se duce direct la muschi. Crampele si contracturile apar in chip neprevazut cand sunteti intr-un moment de stres. Daca durerea musculara este legata de stres, spune Schar, incercati sa utilizati calin pentru a alina senzatia de disconfort. Actioneaza cel mai bine sub forma de tinctura: luati 5 ml de tinctura (1:5) de 3 ori pe zi.

Dati muschilor atentia cuvenita, si ei vor tinde sa-si faca treaba in liniste. Ig-norati-i, si ei vor cere atentie contractandu-se sau incordandu-se cand sunt miscati in directie gresita.
Daca se intampla asa, este posibil sa-i puteti alina pur si simplu intinzan-du-i. Dar daca vreti sa ramana linistiti, va trebui sa faceti intinderi in mod reAZgulat.lata cateva sugestii facute de medici, fizioterapeuti si antrenori de atleAZtism.

impingeti prosopul cu varful piciorului. Pentru a va intinde si intari muschii gleznei, stati pe podea, tinand in maini capetele unui prosop infasuAZrat in jurul fluierului piciorului; miscati varfurile degetelor in sus si in jos, in timp ce trageti capetele prosopului spre dvs. si tineti picioarele drepte; reAZpetati de mai multe ori cu ambele picioare.
impingeti din nou prosopul. Numai ca de asta-data nu miscati degeAZtele picioarelor. Lasati-va pe spate cu prosopul infasurat in jurul labei picioAZrului, pana ce simtiti tensiune in muschiul gambei; ramaneti asa 15 secunde si repetati de cateva ori.

Folositi treptele. Ca sa va intindeti gambele, stati pe treapta de jos a unei scari si tineti-va de balustrada pentru echilibru; duceti un picior in spaAZte, asa incat fluierul piciorului sa fie la marginea treptei si calcaiul sa atarne liber; apoi, cu ambii genunchi usor indoiti, lasati calcaiul sub nivelul treptei pana ce simtiti o intindere in spatele gambei; ramaneti in aceasta pozitie 30 de secunde; repetati cu celalalt picior. Sedeti pe pat. Sedeti pe pat cu un picior intins si cu celalalt atarnat peste margine; aplecati-va in fata, pana ce simtiti intinderea in tendon (spaAZtele coapsei) si ramaneti asa 10-15 secunde; repetati de cateva ori, apoi schimbati pozitia si intindeti celalalt picior.
DOWNLOAD REFERAT
« mai multe referate din Medicina

CAUTA REFERAT


TRIMITE REFERAT CERE REFERAT
Referatele si lucrarile oferite de E-referate.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.