Osteoartrita

7x puncte

categorie: Medicina

nota: 10.00

nivel: Facultate

O dieta echilibrata trebuie sa va ofere toti nutrientii de baza importanti, mai cu seama minerale cum ar fi calciul si fierul. Daca nu o face, atunci saAZnatatea dvs. generala va suferi, iar artrita se va accentua.Concentrati-va pe fibre. Este important din 2 motive sa mancati alimenAZte bogate in fibre pentru a preveni si diminua osteoartrita, spune nutritio-nistul Neal Barnard. Unu, fibrele va d[...]
DOWNLOAD REFERAT

Preview referat: Osteoartrita

O dieta echilibrata trebuie sa va ofere toti nutrientii de baza importanti, mai cu seama minerale cum ar fi calciul si fierul. Daca nu o face, atunci saAZnatatea dvs. generala va suferi, iar artrita se va accentua.Concentrati-va pe fibre. Este important din 2 motive sa mancati alimenAZte bogate in fibre pentru a preveni si diminua osteoartrita, spune nutritio-nistul Neal Barnard. Unu, fibrele va dau sentimentul de satietate si au mai putine calorii, asa ca este mai putin probabil ca veti manca prea mult si veti castiga in greutate. Doi, fibrele sunt marele colector de reziduuri pentru orAZganele interne.

Aduna toxinele inflamatoare si hormonii care agraveaza arAZtrita si le transporta in afara organismului, reducand riscul durerilor os-teoartritice.Beti cantitati mari de apa. "Hidratarea va ajuta sa preveniti artrita", spuAZne specialistul in probleme legate de durere Michael Loes. incheieturile au nevoie sa fie umede pentru a se misca lin, ca o masina bine unsa. Dr. Loes recomanda sa beti 2-3 litri de apa pe zi pentru a impiedica durerea osteoar-tritica. Daca beti cantitati mari de cafea sau alte bauturi cu cofeina care acAZtioneaza ca diuretice si elimina apa din organsim, atunci trebuie sa beti si mai multa apa.

Faceti exercitii aerobice. Fie ca este vorba despre mers pe jos, pedalat pe o bicicleta medicinala sau inot, exercitiul zilnic de aerobica poate reduce riAZgiditatea si durerea, mentinand sau imbunatatind sanatatea oaselor si a artiAZculatiilor. Daca sunteti incepator, dr. Barnard recomanda o jumatate de ora de mers pe jos de 3 ori pe saptamana.Adaugati niste exercitii cu greutati. Un program de exercitii cu ridicaAZre de greutati formeaza muschi, oase si articulatii tari. Daca muschii nu sunt puternici, articulatiile tind sa alunece din pozitia lor, cauzand si mai multa durere. Daca aveti osteoartrita, discutati cu un fizioterapeut inainte de a inAZcepe un asemenea program de exercitii.

intindeti-va. intinderea este importanta pentru a mentine articulatiile puAZternice si agile, incepeti cu exercitii usoare, de "gama" a miscarii. Acestea includ simple rotatii ale bratelor, picioarelor si trunchiului, incet, intr-o gama cat mai completa a miscarii, atat cat este posibil fara a cauza durere. Dr. Loes recomanda un extensor, o banda de elastic care opune rezistenta in timp ce intindeti diferite parti ale corpului. Materiale similare sunt de vanAZzare in magazinele cu articole sportive.
Osteoartrita
DOWNLOAD REFERAT
« mai multe referate din Medicina

CAUTA REFERAT

TRIMITE REFERAT CERE REFERAT
Referatele si lucrarile oferite de E-referate.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.
Confidentialitatea ta este importanta pentru noi

E-referate.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru. Te informam ca ne-am actualizat termenii si conditiile de utilizare pentru a integra cele mai recente modificari privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Inainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege continutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmarind instructiunile din Politica de Cookie.


Politica de Cookie
Am inteles