Angina

3x puncte

categorie: Medicina

nota: 9.65

nivel: Facultate

Angina are are un continut mai mic de grasimi saturate, cum ar fi margarina fabriAZcata din ulei de floarea soarelui si din ulei de masline, spune dr. Amiel. UneAZle preparate pentru tartine si unele iaurturi contin extracte esterice de steroli din plante, care, in timp, ajuta realmente la diminuarea nivelurilor de colesAZterol sangvin.
Cresteti cantitatea de fibre din dieta.

[...]
DOWNLOAD REFERAT

Preview referat: Angina

Angina are are un continut mai mic de grasimi saturate, cum ar fi margarina fabriAZcata din ulei de floarea soarelui si din ulei de masline, spune dr. Amiel. UneAZle preparate pentru tartine si unele iaurturi contin extracte esterice de steroli din plante, care, in timp, ajuta realmente la diminuarea nivelurilor de colesAZterol sangvin.
Cresteti cantitatea de fibre din dieta.

Prezente in cereale, in leguminoaAZse in fructe si in alte alimente obtinute din plante, fibrele ajuta prin aceea ca previn trecerea colesterolului prin peretele intestinal in fluxul sangvin. Alimentele bogate in fibre sunt satioase, ceea ce inseamna ca in mod firesc veti consuma cantitati mai mici din alte alimente cu continut ridicat de graAZsimi, spune Napier.

Treceti pe dieta vegetariana. O dieta lipsita de carne nu este la indemaAZna oricui, dar ea constituie un mod ideal prin care persoanele cu angina pot sa-si tina, partial, sub control boala arteriala coronariana -- cauza anginei. Nu numai ca dieta vegetariana este saraca in grasimi -- totusi, atentie la branza! --, dar ea mai ofera si o multime de antioxidanti, compusi chimici care impiedica aderarea colesterolului la peretii arteriali.

"Doar dieta este cea care poate cobori nivelul colesterolului cu vreo 20 de procente", spune dr. Weitz.Dar si cei care nu tin dieta vegetariana pot sa manance mai multe fructe si vegetale, spune dr. Amiel. Mancand zilnic cel putin 5 portii (proaspete, preparate, conservate, uscate sau sub forma de suc -- nu are importanta cum), puneti in practica una dintre cele mai bune modalitati de a evita boliAZle de inima si, probabil, cancerul si diabetul.

Faceti cu regularitate exercitii fizice. Exercitiul fizic constituie un facAZtor important de prevenire a bolilor de inima. Dr. Weitz va sfatuieste sa faAZceti zilnic 20-30 de minute de exercitii, timp de 6-7 zile pe saptamana.inainte de a incepe un program de exercitii este important sa va sfatuiti cu medicul in caz ca ati avut deja de-a face cu angina.

Vi se va sugera sa va formati treptat conditia fizica, incepand cu plimbari scurte si, de exemplu, cu inotul, crescand efortul intr-o perioada de cateva saptamani sau chiar luni. "Ne facem griji pentru combatantul de duminica, cel care incearca sa-si faca toate exercitiile deodata", spune dr. Weitz.
DOWNLOAD REFERAT
« mai multe referate din Medicina

CAUTA REFERAT

TRIMITE REFERAT CERE REFERAT
Referatele si lucrarile oferite de E-referate.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.
Confidentialitatea ta este importanta pentru noi

E-referate.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru. Te informam ca ne-am actualizat termenii si conditiile de utilizare pentru a integra cele mai recente modificari privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Inainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege continutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmarind instructiunile din Politica de Cookie.


Politica de Cookie
Am inteles