Alimentele si rolul in vindecarea diferitelor afectiuni

1x punct

categorie: Medicina

nota: 9.16

nivel: Facultate

Orz: Reprezinta o sursa bogata in fibra si inhiba enzimele care produc colesterol. Este deasemenea, bogat in vitamina B si proteine.
Sfecla: O cana de sfecla are 55 de calorii si contine fier si potasiu. Sfecla este cunoscuta pentru proprietatile sale laxative.
Fasolea boabe: Ajuta la scaderea colesterolului si inlatura constipatia. Bogata in proteine, este benefica sistemului muscu[...]
DOWNLOAD REFERAT

Preview referat: Alimentele si rolul in vindecarea diferitelor afectiuni

Orz: Reprezinta o sursa bogata in fibra si inhiba enzimele care produc colesterol. Este deasemenea, bogat in vitamina B si proteine.
Sfecla: O cana de sfecla are 55 de calorii si contine fier si potasiu. Sfecla este cunoscuta pentru proprietatile sale laxative.
Fasolea boabe: Ajuta la scaderea colesterolului si inlatura constipatia. Bogata in proteine, este benefica sistemului muscular.

Afine: Eficiente in tratarea infectiilor urinare.
Broccoli: Broccoli este bogat in vitamina A si C si ajuta in prevenirea cancerului de san, gastric si de esofag. Usureaza vindecarea ranilor si imbunatateste imunitatea.Orezul brun: Bogat in vitamina E si in proteine, potasiu si fosfor. O excelenta sursa de fibre, contine putine grasimi si este usor de digerat.
Varza de Bruxelles: Previne anumite tipuri de cancer: de esofag, san si gastric.

Varza: Contine doar 17 calorii pe cana si este bogata in vitamina C. Are efecte benefice asupra inimii si combate cancerul de colon.
Morcovii: Reprezinta o sursa bogata in beta-caroten. Consumul de morcovi reduce riscul cancerului de plamani, esofag, etc.Porumbul: Este bogat in magneziu si carbohidrati.

Ouale: Desi bogate in colesterol, ouale sunt considerate a fi deosebit de importante pentru sistemul nervos si creier. Sunt o sursa importanta de proteine.Pestele: Reduce riscul bolilor de inima si cel al cancerului de san. Uleiul de peste este cunoscut pentru indepartarea chegurilor de sange.

Usturoiul: Scade nivelul colesterolului si are efecte benefice in procesul de coagulare al sangelui. Scade tensiunea arteriala.
Grapefruit: Recomandat in bolile de inima si bogat in vitamina C. Reduce riscul cancerului si dubleaza eficienta anumitor medicamente destinate bolilor de inima.

Mandarina si lamaia: Bogate in calciu si vitamina C, lamaia si mandarina sunt o importanta sursa de fibre. Scad riscul cancerului de colon.
Ciuperci: Sarace in calorii, ciupercile reprezinta o sursa importanta de vitamina B.
Ceapa: Cu un continut scazut in grasimi, ceapa este cunoscuta ca un inamic al cancerului. Scade nivelul colesterolului.
Portocalele si sucul de portocale: Bogate in vitamina C, portocalele ajuta organismul sa lupte impotriva racelilor. Sucul de portocale este o sursa importanta de calciu. Scade riscul cancerului de colon.
Telina: Reprezinta o sursa importanta de vitamina A si C, potasiu si fier. Este cunoscuta pentru improspatarea respiratiei.
Piersicile: Contin vitamina A si E si ajuta la vindecarea unor rani si sangerari usoare.
DOWNLOAD REFERAT
« mai multe referate din Medicina

CAUTA REFERAT

TRIMITE REFERAT CERE REFERAT
Referatele si lucrarile oferite de E-referate.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.
Confidentialitatea ta este importanta pentru noi

E-referate.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru. Te informam ca ne-am actualizat termenii si conditiile de utilizare pentru a integra cele mai recente modificari privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Inainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege continutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmarind instructiunile din Politica de Cookie.


Politica de Cookie
Am inteles