10 alimente care asigura sanatatea barbatilor

1x punct

categorie: Medicina

nota: 9.80

nivel: Facultate

Majoritatea alimentelor care tind sa fie categorisite ca "favorite" in dieta barbatilor nu sunt si cele mai bune alegeri alimentare. O dieta adecvata plus miscarea fizica regulata au rolul de a preveni aparitia bolilor cardiovasculare si a cancerului (2 probleme frecvent intalnite la barbatii cu varsta de peste 35 de ani). De asemenea, aceste alimente vor ajuta si la imbunatatirea performantelor s[...]
DOWNLOAD REFERAT

Preview referat: 10 alimente care asigura sanatatea barbatilor

Majoritatea alimentelor care tind sa fie categorisite ca "favorite" in dieta barbatilor nu sunt si cele mai bune alegeri alimentare. O dieta adecvata plus miscarea fizica regulata au rolul de a preveni aparitia bolilor cardiovasculare si a cancerului (2 probleme frecvent intalnite la barbatii cu varsta de peste 35 de ani). De asemenea, aceste alimente vor ajuta si la imbunatatirea performantelor sexuale.

Alimentatia imbunatateste performantele sexuale
Expertii considera ca orice aliment care face bine sistemului cardiovascular, este benefic si pentru functia erectila in cazul barbatilor.De retinut! Nu te poti baza pe un singur aliment pentru a-ti asigura o sanatate de fier. Includerea acestor 10 alimente, precum si mentinerea unui stil de viata sanatos iti vor intari organismul.

1. Stridiile
Asigura necesarul de zinc al organismului. De ce iti trebuie zinc? Acest mineral te protejeaza impotriva distrugerii celulelor, factorul care cauzeaza aparitia cancerului de prostata. De asemenea, asigura si o functionare adecvata a sistemului reproductiv masculin si creste calitatea si cantitatea spermei. Doza zilnica recomandata: 11 miligrame, pe care o poti lua si consumand alte crustacee, carne rosie slaba, carne de porc slaba sau legume.

2. Bananele

Te energizeaza si sunt foarte bogate in potasiu, necesar pentru controlarea starilor de nervozitate, a ritmului cardiac si, in special, a tensiunii arteriale. O dieta bogata in potasiu si magneziu (il gasesti si in banane) reduce riscul unui atac de inima. De asemenea, bananele sunt o sursa importanta de vitamina B6 care intareste sistemul imunitar, ajuta la formarea globulelor rosii si asigura o buna functionare a sistemului nervos. Daca nu iti plac bananele, poti opta pentru sucul de portocale, produsele pe baza de rosii sau fasolea boabe.

3. Peste gras
Nicio lista de alimente sanatoase nu va fi completa fara acizii grasi omega-3. Aceste grasimi polinesaturate sunt indispansabile pentru sanatatea ta, deoarece fac bine inimii, circulatiei sanguine si sistemului imunitar, reducand riscul de aparitie a cancerului de prostata. Surse de acizi grasi omega-3: somon, sardine, ton, macrou, hering, seminte de in, nuci, soia, ulei de canola, oua. Consumul de peste asigura necesarul de vitamina D, care previne cancerul, diabetul de tip 2, hipertensiunea si bolile de oase.
DOWNLOAD REFERAT
« mai multe referate din Medicina

CAUTA REFERAT

TRIMITE REFERAT CERE REFERAT
Referatele si lucrarile oferite de E-referate.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.
Confidentialitatea ta este importanta pentru noi

E-referate.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru. Te informam ca ne-am actualizat termenii si conditiile de utilizare pentru a integra cele mai recente modificari privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Inainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege continutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totusi ca poti modifica in orice moment setarile acestor fisiere cookie urmarind instructiunile din Politica de Cookie.


Politica de Cookie
Am inteles